Türk Standardları Enstitümüz (TSE), Türk Hava Yolları’nın yüzde yüz iştiraki olarak kurulan THY Destek Hizmetleri A.Ş.’yi TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi ile belgelendirdi.
6 Mart 2023 tarihinde kurulan THY Destek Hizmetleri A.Ş., Türkiye’nin en büyük destek hizmetleri firmaları arasında yer alıyor. Kuruluş, Türk Hava Yolları’nın ana faaliyet alanı dışında kalan operasyonel ve organizasyonel süreçleri yönetmenin yanı sıra; tesis yönetimi, uçuş ve yer hizmetleri, mali ve idari işler, temizlik ve güvenlik gibi hizmet alanlarında da faaliyet gösteriyor.
Kalite Belgesiyle Kurumsal Güçlenme
TSE tarafından verilen TS EN ISO 9001:2015 belgesi, kuruluşun kalite anlayışını geliştirmesi, müşteri memnuniyetini artırması ve ulusal ile uluslararası düzeyde rekabet gücünü yükseltmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Sürdürülebilir Başarıya Katkı
Kalite yönetim sisteminin uygulanması; kâr, verimlilik ve pazar payında artış sağlarken, etkin yönetim, maliyetlerin düşürülmesi, çalışan memnuniyeti, kurumsal iletişimde iyileşme ve müşteri şikayetlerinin azalması gibi birçok faydayı da beraberinde getiriyor. Ayrıca bu sistem, sürdürülebilir kalkınma hedeflerine güçlü bir temel oluşturarak kurumsal performansın sürekli iyileştirilmesine katkı sunuyor.
Enstitü Başkanımız Mahmut Sami Şahin, THY Destek Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürü Emre Menevşe’ye TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini takdim etti.