Bitkisel Üretimde İyi Tarım Uygulamaları İç Kontrolörü Eğitimi ve Sınavı Duyurusu

BİTKİSEL ÜRETİMDE İYİ TARIM UYGULAMALARI İÇ KONTROLÖRÜ EĞİTİMİ (UZAKTAN EĞİTİM)

 

Başvuru Başlangıç Tarihi: 04 Şubat 2025 (10.00’da başlayacaktır.)

Başvuru Bitiş Tarihi: 24 Şubat 2025 (17.00’ye kadar.)

Uzaktan Eğitim Tarihi03-06 Mart 2025 tarihleri aralığında uzaktan eğitim olacak şekilde düzenlenecektir. (09.30’da başlayacaktır)

Sınav Tarihi: 07 Mart 2025 (saat 10.00’da) uzaktan sınav gerçekleştirilecektir.

Eğitim Kontenjanı: 30 kişi ile sınırlıdır. (Eğitim kontenjanı dolması durumunda başvuru alımı yapılmayacaktır.)

*** Program 4 gün eğitim ve 1 gün sınav olmak üzere toplam 5 gündür.

BAŞVURU İÇİN:

  • Eğitim başvuruları “http://basvuru.tse.org.tr/uye/” adresi üzerinden 04 Şubat 2025 (saat 10.00) tarihinden itibaren alınmaya başlanacaktır. Başvurular yazılım aracılığı ile alınacak olup belirtilen süre içerisinde başvuru alımı yapılabilecektir. Eğitim kontenjanı dolması durumunda başvuru alımı yapılmayacaktır.

UYARI: BAŞVURU EVRAKLARINI “GÖRSEL ANLATIM”A GÖRE EKSİKSİZ YÜKLEYEN VE TARAFIMIZCA BAŞVURUSU UYGUN GÖRÜLEN İLK 30 KİŞİ EĞİTİME KATILABİLECEKTİR.

  • Başvuru işlemlerinin nasıl yapılacağı sayfanın alt kısmında dokümanlar kısmında yer alan “Görsel Anlatım” ekinde detaylı bir şekilde gösterilmiştir. Başvuru yapılırken görsel anlatımdaki adımlar takip edilmediği takdirde başvuru eksik kalabilmekte ve başvuru geçersiz olabilmektedir. Dolayısıyla eksik yapılan başvurular kontenjan dışı kalacaktır.

UYARI:Görsel Anlatım” ekinde belirtilen adımları izlerken sizlerden “Diploma ve Dekont” ekini taratılmış olarak sisteme yüklemeniz istenecektir. Bu ekleri daha önceden taratılmış olarak hazır bulundurmanız; başvuru esnasında yaşanan yoğunluk sebebiyle başvuru işlemlerini kısa süre içerisinde bitirmenize yardımcı olacaktır.

  • Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra e-mail adresinize, başvurunuzun onaylandığını belirtilen mail gelecektir. Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra herhangi bir form göndermenize gerek yoktur.
  • Eğitime ait tüm dokümanlar katılımcılara ücretsiz olarak mail aracılığı ile gönderilecektir.

UYARI: Eğitime katılmak isteyen adaylarda aranan şartlar;

LİSANS MEZUNLARI iç kontrolörlük yapacağı alanla ilgili olarak Ziraat Mühendisi veya Gıda Mühendisi olma şartı aranır.

ÖN LİSANS MEZUNLARINDA iç kontrolörlük yapacağı alanla ilgili olarak Bağçılık, Bahçe Tarımı, Bitki Koruma, Çay Eksperliği, Fındık Eksperliği, Fidan Yetiştiriciliği, Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi, Gıda Teknolojisi, Kesme Çiçek Yetiştiriciliği, Mantarcılık, Organik Tarım, Peyzaj ve Süs Bitkileri, Seracılık, Sulama Teknolojisi, Süs Bitkileri Yetiştiriciliği, Tarım (Açıköğretim), Tarım Makineleri, Tarımsal İşletmecilik, Tarımsal Ürünler Muhafaza ve Depolama Teknolojisi, Tarla Bitkileri, Tohumculuk veya Zeytincilik ve Zeytin İşleme Teknolojisi, Tıbbi ve Aromatik Bitkiler, Endüstriyel Bitkiler Yetiştiriciliği, Antep Fıstığı Tarımı ve İşleme Teknolojisi olma şartı aranır.

MESLEK LİSESİ MEZUNLARININ iç kontrolörlük yapacağı alanla ilgili olarak Ziraat Teknik Lisesi, Süs Bitkileri Meslek Lisesi, Laborant Meslek Lisesi, Anadolu Tarım Meslek Lisesi, Anadolu Süs Bitkileri Meslek Lisesi veya Tarım (Ziraat) Meslek Lisesi olma şartı aranır.

EĞİTİME KATILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER:

  1. Diploma (Taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
  2. Eğitim/Sınav Ücreti Banka Dekontu (Taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)

 

EĞİTİM, SINAV VE SERTİFİKA ÜCRETİ:

9.315,00 TL + %20 KDV = 11.178,00 TL (Belirtilen ücretin dışında başka ödeme yapmayınız.)

 

ÜCRET ÖDEME BİLGİLERİ:

Eğitim ücreti; banka üzerinden Havale/EFT veya TSE veznelerinden kredi kartı kullanarak aşağıdaki bilgilere göre ödenmesi gerekmektedir. (TSE veznelerinden yapılan ödemelerde kredi kartına taksit yapılabilmektedir.)

  • Alıcı: TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ 
  • Hesap No: TSE Banka Hesabı
  • Banka ismi: Vakıfbank
  • Banka Şube: Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı Ankara Bağlı Şube
  • Şube Kodu: 884             
  • IBAN No: TR08 0001 5001 5800 7286 9957 88
  • Hesap No: 00158007286995788
  • Dekont Açıklaması: “PBM- İTU İç Kont. Eğitim Ücreti (AD SOYAD)”

 

UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ HAKKINDA:

 

  • Uzaktan eğitim için başvurusu tamamlanan katılımcılara eğitimden önce, eğitime giriş için link içeren davet maili gelecektir. Bu davet maili açıldığında uzaktan eğitime giriş yapılabilir.
  • Uzaktan eğitim “zoom” uygulaması üzerinden yapılacağı için mobil uygulamalarda (telefon/tablet) verimli çalışmaması sebebiyle masaüstü bilgisayar/laptop/notebook kullanımı önerilmektedir. Kamera ve mikrofonlarınızın mutlaka çalışır durumda olması gerekmektedir, bu sebeple eğitim öncesi gerekli kontrollerin yapılması katılımcıların sorumluluğundadır.
  • Uzaktan eğitime katılım olmaması durumunda, başvuru yapılmış olsa bile; eğitime katılım olmaması sebebiyle belge düzenlenmeyecektir.
  • Eğitimde kullanılacak sunumlar, başvuruda bulunan katılımcılara mail adresleri üzerinden gönderilecektir.

 

EĞİTİM HAKKINDA GENEL BİLGİLER:

  • Program 4 gün eğitim ve 1 gün sınav olmak üzere toplam 5 gündür.
  • Eğitimin açılabilmesi için yeterli kontenjan sayısına ulaşılamaması gibi durumlarda TSE tek taraflı olarak eğitim tarihi ile ilgili değişim yapma yetkisine sahiptir. Bu gibi durumlarda mağduriyet yaşamamanız için ulaşım/konaklama iptali veya değişikliği kolaylığı bakımından bilet/rezervasyon işlemlerinizde önlem almanızı (esnek uçak bileti vb.) tavsiye ederiz.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş saatlerinde değişim olması durumunda, ilan edilecek olup, başvurusu tamamlanan katılımcılarımıza mail ile ayrıca bilgilendirme yapılacaktır
  • Eğitim başvurusu tamamlanan katılımcılarımız eğitim başlamadan; talepleri doğrultusunda ücret iadesi isteyebilirler. Eğitim başladıktan sonra; (eğitime 1 gün dahil) katılım olması durumunda, eğitim için yatırılan ücret iade edilemez, sadece sınav ve belge ücreti iade edilebilmektedir.
  • Eğitim için başvurup; kontenjan dışında kalan katılımcılarımızın ücretleri, (istekleri doğrultusunda) ücret iadeleri yapılmaktadır, ücret iadesi için dilekçe doldurulup TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğü’ne posta ile gönderilmesi gerekmektedir. Dilekçeniz işleme alındıktan 1-2 hafta içerisinde iade işlemleri tamamlanıp ücretiniz hesabınıza aktarılır. (Dilekçe şablonu talep edildiği takdirde program sorumlusu tarafından gönderilmektedir.)
  • Eğitim, sınav ve belgelendirme için başvuru yapan tüm katılımcılarımız; duyuru sayfasında yazmakta olan tüm durumları kabul etmiş sayılmaktadırlar.

*** Ödeme ile yapılmayan başvurular kabul edilmeyecektir.

İLETİŞİM

Senanur COŞKUN

E-posta: ie_senanurc@tse.org.tr

Dokümanlar :

Ek-1 : ITU-Ic-Kont-Basvurusu-Gorsel-Anlatim-Kilavuzu

Yayınlama Tarihi : Ocak 29, 2025
Düzenlenme Tarihi : Şubat 5, 2025
Genel Filtreler
Yalnızca Tam Eşleşmeler
İçeriklerde Ara
Başlıklarda Ara
Alıntılarda Ara
İçerik Tipi
Hizmetler
Haberler
Duyurular
Sayfalar
İçerik Türü
Ekler