Organik Tarım Kontrolörü Güncelleme Eğitimi Duyurusu ( Uzaktan Eğitim )
Uzaktan Eğitim Tarihi: 21 Ekim 2025
Başvuru Başlangıç Tarihi: 29 Eylül 2025
Başvuru Bitiş Tarihi: 17 Ekim 2025 (17.00’ye kadar.)
TSE Organik Tarım Kontrolörü Personel Belgelendirmesi Yönergesi hükümlerine göre belge süresi dolan adayların yeniden belgelendirilebilmesi için 21 Ekim 2025 tarihinde, saat 09.30’da (Uzaktan/Online) Organik Tarım Kontrolörü Güncelleme Eğitimi düzenlenecektir.
Uzaktan eğitim için başvurusu tamamlanan katılımcılara eğitimden önce, eğitime giriş için link içeren davet maili gelecektir. Bu davet maili açıldığında uzaktan eğitime giriş yapılabilir.
Organik Tarım Kontrolörü Belgesi Olan Katılımcıların Başvuruları
Başvuru için istenen aşağıda belirtilen belgelerin tcicekapaydin@tse.org.tr adresine eksiksiz olarak gönderilmesi gerekmektedir.
İstenen Belgeler
- Cari Kart Formu (Ek’te mevcuttur. Bilgisayar üzerinden de doldurulabilir.)
- Eğitim sertifika ücreti banka dekontu
- Mevcut kontrolörlük sertifikanızın taratılmış hali
Eğitim Başvurusu Hakkında Genel Bilgiler
- Gönderilen tüm formların uygunluğu incelendikten sonra tarafınıza e-posta adresiniz üzerinden “Başvurunuz tamamlanmıştır.” şeklinde bilgilendirme maili gönderilecektir.
- Başvurunuzun tamamlandığını belirten e-posta tarafınıza ulaştıktan sonra; başvuru işlemleriniz bitmiş sayılacaktır.
- Başvurunuz tamamlanmıştır şeklinde e-posta teyidi olmadan eğitim ve sınav programına katılanlara belge düzenlenmeyecektir.
- Soyadı değişikliği yapan katılımcıların istenen belgelere ek olarak kimlik örneğini taratılmış olarak göndermesi gerekmektedir.
- Cari Kart Formu; fatura işlemleri için istenmektedir.
Firma için hazırlanacak faturaların ödemeleri; Firma tarafından yapılmalı ve cari kart üzerindeki ilgili bölüm firma adına doldurulmalıdır.
Şahıs için hazırlanacak faturaların ödemeleri; Şahıs ya da herhangi bir kişi tarafından yapılabilir ve cari kart üzerindeki ilgili bölüm katılımcı adına doldurulmalıdır.
- Organik Tarım Kontrolörü belgesinin geçerlilik süresi 5 yıldır.
- 5 yılın sonunda güncelleme eğitimlerine katılarak sertifika geçerliliğini 5 yıl daha uzatabilirsiniz. Her katılım sonunda geçerlilik süresi 5 yıl daha uzamaktadır.
- (Sertifika geçerlilik süresi bittikten sonra; 2 yıl içinde herhangi bir tarihte yapılacak güncelleme eğitimine katılmanız gerekmektedir, bu 2 yıl boyunca güncelleme eğitimlerine katılım olmaz ise 10 günlük eğitim ve sınava tekrar katılım gerekmektedir.)
- Sertifikanızın son geçerlilik süresi ve benzeri sürelerin takibi sertifika sahibinin sorumluluğundadır.
- Eğitim, sınav ve belgelendirme için başvuru yapan tüm katılımcılarımız; duyuru sayfasında yazmakta olan tüm durumları kabul etmiş sayılmaktadırlar.
EĞİTİM, SINAV VE SERTİFİKA ÜCRETİ:
3.245,00 TL + %20 KDV = 3.894,00 TL (Belirtilen ücretin dışında başka ödeme yapmayınız.)
ÜCRET ÖDEME BİLGİLERİ:
Sayfa ekinde bulunan “ ödeme işlemleri ” ekinde belirtildiği şekilde ödemenizi yapabilirsiniz, ödeme İşleminiz sona erdikten sonra dekontunuzu kaydetmeyi unutmayınız. Kaydettiğiniz ödeme dekontunu başvuru yaparken sisteme yüklemeniz gerekecektir
Ödeme yapılmayan başvurular reddedilecektir.
- Kurumumuz internet sitesi üzerinden (www.tse.org.tr) kredi kartı ile online ödeme
(“e-İşlemler” → “Mali İşlemler” sekmesinden ya da doğrudan https://maliisler.tse.org.tr adresinden),
- VakıfBank, Ziraat Bankası ve Halkbank’ın internet bankacılığı veya mobil uygulamaları üzerinden, “Kurumsal Tahsilat” menüsü aracılığıyla,
- Yukarıda belirtilen bankaların şubeleri aracılığıyla gişeden ödeme.
İletişim
Tülin ÇİÇEK APAYDIN
E-posta: tcicekapaydin@tse.org.tr
Dokümanlar:
Ödeme İşlemleri
TSE-FR-002_2_CARI_KART_FORMU