Hayvansal Üretimde İyi Tarım Uygulamaları İç Kontrolörü Eğitimi ( Uzaktan Eğitim )

Hayvansal Üretimde İyi Tarım Uygulamaları İç Kontrolörü Eğitimi ( Uzaktan Eğitim )

 

Başvuru Başlangıç Tarihi: 8 Eylül 2025 (10.00’da başlayacaktır.)

Başvuru Bitiş Tarihi: 1 Ekim 2025 (17.00’ye kadar.)

Uzaktan Eğitim Tarihi06-09 Ekim 2025 uzaktan eğitim olacak şekilde düzenlenecektir (09.30’da başlayacaktır).

Sınav Tarihi: 10 Ekim 2025 (saat 10.00’da) uzaktan sınav gerçekleştirilecektir.

Eğitim Kontenjanı: 30 kişi ile sınırlıdır. (Eğitim kontenjanı dolması durumunda başvuru alımı yapılmayacaktır.)

*** Program 4 gün eğitim ve 1 gün sınav olmak üzere toplam 5 gündür.


BAŞVURU İÇİN:

  • Eğitim başvuruları “http://basvuru.tse.org.tr/uye/” adresi üzerinden 8 Eylül 2025 (saat 10.00) tarihinden itibaren alınmaya başlanacaktır. Başvurular yazılım aracılığı ile alınacak olup belirtilen süre içerisinde başvuru alımı yapılabilecektir. Eğitim kontenjanı dolması durumunda başvuru alımı yapılmayacaktır.

UYARI: BAŞVURU EVRAKLARINI “GÖRSEL ANLATIM”A GÖRE EKSİKSİZ YÜKLEYEN VE TARAFIMIZCA BAŞVURUSU UYGUN GÖRÜLEN İLK 30 KİŞİ EĞİTİME KATILABİLECEKTİR.

  • Başvuru işlemlerinin nasıl yapılacağı sayfanın alt kısmında dokümanlar kısmında yer alan “Görsel Anlatım” ekinde detaylı bir şekilde gösterilmiştir. Başvuru yapılırken görsel anlatımdaki adımlar takip edilmediği takdirde başvuru eksik kalabilmekte ve başvuru geçersiz olabilmektedir. Dolayısıyla eksik yapılan başvurular kontenjan dışı kalacaktır.

UYARI:Görsel Anlatım” ekinde belirtilen adımları izlerken sizlerden “Diploma ve Dekont” ekini taratılmış olarak sisteme yüklemeniz istenecektir. Bu ekleri daha önceden taratılmış olarak hazır bulundurmanız; başvuru esnasında yaşanan yoğunluk sebebiyle başvuru işlemlerini kısa süre içerisinde bitirmenize yardımcı olacaktır.

  • Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra e-mail adresinize, başvurunuzun onaylandığını belirtilen mail gelecektir. Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra herhangi bir form göndermenize gerek yoktur.
  • Eğitime ait tüm dokümanlar katılımcılara ücretsiz olarak mail aracılığı ile gönderilecektir.

UYARI: Eğitime katılmak isteyen adaylarda aranan şartlar;

LİSANS MEZUNLARI iç kontrolörlük yapacağı alanla ilgili olarak Ziraat Mühendisi, Gıda Mühendisi veya Veteriner Hekim olma şartı aranır.

ÖN LİSANS MEZUNLARINDA iç kontrolörlük yapacağı alanla ilgili olarak, Et ve Ürünleri Teknolojisi, Gıda Kalite Kontrolü ve Analizi, Gıda Teknolojisi, Kümes Hayvanları Yetiştiriciliği, Laborant ve Veteriner Sağlık, Laborant ve Veteriner Sağlık (Açık öğretim), Organik Tarım, Süt ve Besi Hayvancılığı, Süt ve Ürünleri, Tarım (Açık öğretim) veya Tarımsal Ürünler Muhafaza ve Depolama Teknolojisi olma şartı aranır.

MESLEK LİSESİ MEZUNLARININ iç kontrolörlük yapacağı alanla ilgili olarak Ziraat Teknik Lisesi, Laborant Meslek Lisesi, Veteriner Sağlık Meslek Lisesi, Veteriner Sağlık Teknisyenleri Meslek Lisesi, Anadolu Tarım Meslek Lisesi veya Tarım (Ziraat) Meslek Lisesi olma şartı aranır.


EĞİTİME KATILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER:

  1. Diploma (Taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)
  2. Eğitim/Sınav Ücreti Banka Dekontu (Taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir.)


EĞİTİM, SINAV VE SERTİFİKA ÜCRETİ:

9.315,00 TL + %20 KDV = 11.178,00 TL (Belirtilen ücretin dışında başka ödeme yapmayınız.)

 

ÜCRET ÖDEME BİLGİLERİ:

Sayfa ekinde bulunan “ ödeme işlemleri ” ekinde belirtildiği şekilde ödemenizi yapabilirsiniz, ödeme İşleminiz sona erdikten sonra dekontunuzu kaydetmeyi unutmayınız. Kaydettiğiniz ödeme dekontunu başvuru yaparken sisteme yüklemeniz gerekecektir

Ödeme yapılmayan başvurular reddedilecektir.

  • Kurumumuz internet sitesi üzerinden (www.tse.org.tr) kredi kartı ile online ödeme

(“e-İşlemler” → “Mali İşlemler” sekmesinden ya da doğrudan https://maliisler.tse.org.tr adresinden),

  • VakıfBank, Ziraat Bankası ve Halkbank’ın internet bankacılığı veya mobil uygulamaları üzerinden, “Kurumsal Tahsilat” menüsü aracılığıyla,
  • Yukarıda belirtilen bankaların şubeleri aracılığıyla gişeden ödeme.


UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ HAKKINDA:

  • Uzaktan eğitim için başvurusu tamamlanan katılımcılara eğitimden önce, eğitime giriş için link içeren davet maili gelecektir. Bu davet maili açıldığında uzaktan eğitime giriş yapılabilir.
  • Uzaktan eğitim “zoom” uygulaması üzerinden yapılacağı için mobil uygulamalarda (telefon/tablet) verimli çalışmaması sebebiyle masaüstü bilgisayar/laptop/notebook kullanımı önerilmektedir. Kamera ve mikrofonlarınızın mutlaka çalışır durumda olması gerekmektedir, bu sebeple eğitim öncesi gerekli kontrollerin yapılması katılımcıların sorumluluğundadır.
  • Uzaktan eğitime katılım olmaması durumunda, başvuru yapılmış olsa bile; eğitime katılım olmaması sebebiyle belge düzenlenmeyecektir.
  • Eğitimde kullanılacak sunumlar, başvuruda bulunan katılımcılara mail adresleri üzerinden gönderilecektir.


EĞİTİM HAKKINDA GENEL BİLGİLER:

  • Program 4 gün eğitim ve 1 gün sınav olmak üzere toplam 5 gündür.
  • Eğitimin açılabilmesi için yeterli kontenjan sayısına ulaşılamaması gibi durumlarda TSE tek taraflı olarak eğitim tarihi ile ilgili değişim yapma yetkisine sahiptir. Bu gibi durumlarda mağduriyet yaşamamanız için ulaşım/konaklama iptali veya değişikliği kolaylığı bakımından bilet/rezervasyon işlemlerinizde önlem almanızı (esnek uçak bileti vb.) tavsiye ederiz.
  • Eğitim başlangıç ve bitiş saatlerinde değişim olması durumunda, ilan edilecek olup, başvurusu tamamlanan katılımcılarımıza mail ile ayrıca bilgilendirme yapılacaktır
  • Eğitim başvurusu tamamlanan katılımcılarımız eğitim başlamadan; talepleri doğrultusunda ücret iadesi isteyebilirler. Eğitim başladıktan sonra; (eğitime 1 gün dahil) katılım olması durumunda, eğitim için yatırılan ücret iade edilemez, sadece sınav ve belge ücreti iade edilebilmektedir.
  • Eğitim için başvurup; kontenjan dışında kalan katılımcılarımızın ücretleri, (istekleri doğrultusunda) ücret iadeleri yapılmaktadır, ücret iadesi için dilekçe doldurulup TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğü’ne posta ile gönderilmesi gerekmektedir. Dilekçeniz işleme alındıktan 1-2 hafta içerisinde iade işlemleri tamamlanıp ücretiniz hesabınıza aktarılır. (Dilekçe şablonu talep edildiği takdirde program sorumlusu tarafından gönderilmektedir.)
  • Eğitim, sınav ve belgelendirme için başvuru yapan tüm katılımcılarımız; duyuru sayfasında yazmakta olan tüm durumları kabul etmiş sayılmaktadırlar.

*** Ödeme ile yapılmayan başvurular kabul edilmeyecektir.



İLETİŞİM:

Tülin ÇİÇEK APAYDIN

E-posta: tcicekapaydin@tse.org.tr

Telefon: +90 (312) 416 65 79

 

DOKÜMANLAR

Ek-1 HTU-IC-KONT. Başvuru Görsel Anlatım
Ek-2 Ödeme İşlemleri

Yayınlama Tarihi : Eylül 5, 2025
Düzenlenme Tarihi : Eylül 5, 2025
Genel Filtreler
Yalnızca Tam Eşleşmeler
İçeriklerde Ara
Başlıklarda Ara
Alıntılarda Ara
İçerik Tipi
Hizmetler
Haberler
Duyurular
Sayfalar
İçerik Türü
Ekler