Fonksiyonel Emniyet Mühendisi Eğitim ve Sınav Duyurusu

FONKSİYONEL EMNİYET MÜHENDİSİ EĞİTİM VE SINAV PROGRAMI

Başvuru Başlangıç Tarihi:

03 Kasım 2025

Başvuru Bitiş Tarihi:

07 Kasım 2025

Eğitim Tarihleri:

10-11-12-13 Kasım 2025

Sınav Tarihi:

14 Kasım 2025

Eğitim ve Sınav Yeri:

TSE (Ankara)-Teknik Kurul Salonu

Necatibey Cad. No:112 Bakanlıklar/ANKARA

Eğitim Dili:

İngilizce



Söz Konusu Eğitim ve Sınav Programı İçin:

  • Eğitim ve sınav başvuruları, 03 Kasım 2025 tarihinden itibaren http://basvuru.tse.org.tr/uye/ adresi üzerinden çevrim içi olarak alınacaktır.
  • Başvurular yalnızca sistem üzerinden yapılacak olup, belirtilen süre içerisinde kayıt işlemleri tamamlanmalıdır.
  • Başvuru adımlarının nasıl gerçekleştirileceği, “Görsel Anlatım” dokümanında ayrıntılı olarak açıklanmıştır.
  • Başvuru sırasında yönergelerin eksiksiz olarak takip edilmesi önem arz etmektedir.



Başvuru Şartı:

  • Üniversitelerin mühendislik ve teknoloji fakültelerinden mezun, (makine, elektrik-elektronik, mekatronik, endüstri, bilgisayar, raylı sistemler mühendisliği, metalurji ve malzeme mühendisliği vb.) mühendislik unvanına sahip olmak.
  • İş Deneyimi Belgesi: Fonksiyonel Emniyet Mühendisi belgelendirme programına başvuracak kişiler için en az 2 yıl iş tecrübesi aranır.



Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar:

  • Başvuru öncesinde ödeme işlemi tamamlanmalı ve ödeme dekontu sisteme yüklenmek üzere hazır bulundurulmalıdır. (Ödeme yöntemleri için sayfanın sonunda yer alan “Ödeme İşlemleri” dokümanını takip ediniz.)
  • Başvuru esnasında Diploma ve Dekont belgelerinin taratılmış halleri sisteme yüklenmelidir. Bu belgeleri önceden hazır bulundurmanız, olası sistem yoğunluğunda işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.
  • Görsel Anlatım” dokümanındaki adımların eksik uygulanması halinde başvuru geçersiz sayılacak ve değerlendirmeye alınmayacaktır. Ödeme yapılmayan başvurular reddedilecektir.
  • Başvurunun geçerli olabilmesi için, işlem sonrası TSE personeli tarafından sistem üzerinde onaylanması gerekmektedir.
  • Başvuru onaylandıktan sonra sistem tarafından gönderilen “ödemeniz var” içerikli e-postalar dikkate alınmamalıdır.



Önemli Notlar:

  • Başvuru sırasında sistemde “İlk Belgelendirme” seçeneği işaretlenmelidir.
  • Sistem tarafından gösterilen ücret bilgileri yanıltıcı olabilir. Bu nedenle yalnızca “Ücret Bilgileri” dokümanında belirtilen tutar esas alınmalıdır. İlgili ücrete ait dekontun yüklenmesi yeterlidir.
  • TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğü; sınav ve eğitim ortamının yetersizliği, yazılım sistemlerinde yaşanabilecek teknik aksaklıklar, doğal afetler veya mücbir sebepler nedeniyle eğitim ve sınavı tek taraflı olarak iptal etme hakkını saklı tutar. Bu gibi durumlarda mağduriyet yaşamamanız için ulaşım/konaklama iptali veya değişikliği kolaylığı bakımından bilet/rezervasyon işlemlerinizde önlem almanızı (esnek uçak bileti vb.) tavsiye edilir.
  • Eğitim, sınav ve belgelendirme için başvuru yapan tüm katılımcılarımız; duyuru sayfasında yazmakta olan tüm durumları kabul etmiş sayılmaktadırlar.
  • Belgelendirme süreci ile ilgili detaylara, “https://www.tse.org.tr/personel-belgelendirme-hizmeti/” adresinden ulaşabilirsiniz.
  • Bir sonraki eğitim-sınav tarihi için TSE Anasayfası’nda yer alan Duyurular bölümünü takip ediniz.



Eğitim Programı Hakkında:

  • Eğitim süresi toplamda 4 gün (32 saat)’tir.
  • Eğitim kapsamında teorik bilgilere ek olarak uygulamalı çalışmalar da yapılacaktır.
  • Eğitim sonrası yapılacak sınavda en az %70 başarı sağlayan adaylar, TSE tarafından belgelendirilecektir.
  • Eğitime katılım onayı, başvuru süreci sonunda sistemde görünmekte ve adaylara ayrıca e-posta ile bildirilmektedir. Onay mesajı bulunmayan adaylar, eğitim ve sınav programına alınmayacaktır.
  • Eğitim içeriğine aşağıda yer alan “dokümanlar” kısmından ulaşabilirsiniz.



Ödeme Bilgileri:

*Başvuru sisteminde çıkan ücreti lütfen dikkate almayınız.

Eğitim, Sınav ve Sertifika Ücreti Toplamı (KDV dahil): 240.246,00 TL

Eğitim, Sınav ile Türkçe ve İngilizce Sertifika Ücreti Toplamı (KDV dahil): 246.330,00 TL

Dekont Açıklaması: “PBM-FEM EĞİTİMİ ÜCRETİ (AD-SOYAD)”



Başvuru ücretinizi aşağıdaki yöntemlerden biriyle gerçekleştirebilirsiniz: (Lütfen ayrıntılı bilgi için “Ödeme İşlemleri” dokümanını inceleyiniz.)

  1. Online Ödeme (Kredi Kartı ile):
    Kurumumuzun resmi internet sitesi üzerinden;
    tse.org.tr→ “e-İşlemler” → “Mali İşlemler” sekmesi aracılığıyla
    veya doğrudan https://maliisler.tse.org.tr adresinden ödeme yapılabilir.
  2. İnternet/Mobil Bankacılık Üzerinden Ödeme:
    Vakıfbank, Ziraat Bankası ve Halkbank internet şubesi ya da mobil uygulamaları kullanılarak, “Kurumsal Tahsilat” menüsü üzerinden ödeme yapılabilir.
  3. Banka Şubelerinden Gişe Ödemesi:
    Yukarıda belirtilen bankaların herhangi bir şubesinde giderek, gişeden “Kurumsal Tahsilat” yöntemiyle ödeme yapılabilir.



İLETİŞİM:

Senanur COŞKUN

E-posta: ie_senanurc@tse.org.tr

Telefon: +90 (312) 416 64 65



DOKÜMANLAR:

01)ÖDEME İŞLEMLERİ

02)ÜCRET BİLGİLERİ

03)OGRENIM DURUMU VE IS DENEYIM BELGESI

04) EGITIM KONULARI

05) GORSEL ANLATIM

 

Yayınlama Tarihi : Kasım 3, 2025
Düzenlenme Tarihi : Kasım 3, 2025
Genel Filtreler
Yalnızca Tam Eşleşmeler
İçeriklerde Ara
Başlıklarda Ara
Alıntılarda Ara
İçerik Tipi
Hizmetler
Haberler
Duyurular
Sayfalar
İçerik Türü
Ekler