ATP ANLAŞMASI GENEL BİLGİLENDİRME, TEST VE MUAYENELERİ GÜNCELLEME EĞİTİMİ DUYURUSU
20 Kasım 2025 tarihleri arası “ATP Anlaşması Genel Bilgilendirme, Test ve Muayeneleri Güncelleme” eğitimi gerçekleştirilecektir.
Eğitim başvuruları; “http://basvuru.tse.org.tr/uye/“ adresi üzerinden alınmaya başlanacaktır. Başvuru işlemleri yazılım aracılığı ile alınacak olup belirtilen süre içerisinde başvuru alımı yapılabilecektir.
Başvuru işlemlerinin nasıl yapılacağı ek içerisinde size detaylı bir şekilde sunulmuştur. Başvuru yapımından önce; Görsel anlatım ekinde belirtildiği gibi adımları takip ederek istenen belgeleri taratılmış olarak sisteme yüklemeniz istenecektir. Bu ekleri daha önceden taratılmış olarak hazır bulundurmanız, başvuru işlemlerini kısa süre içerisinde bitirmenize yardımcı olacaktır. İstenen ekleri sisteme yükledikten sonra; TSE ilgili personelinin; yüklemiş olduğunuz eklere onay vermesi durumunda başvuru işlemlerinize devam ederek tüm başvurunuzu tamamlamanız gerekmektedir. Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra e-mail adresinize; Başvurunuzun onaylandığını belirtilen mail gelecektir, bu mail geldikten sonra belirtilen yer-gün ve saatte Eğitim Salonunda bulunabilirsiniz. Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra herhangi bir form göndermenize gerek bulunmamaktadır.
Başvuru işlemleri veya Eğitim hakkında sorularınız için Sayfanın alt kısmındaki “İletişim” bölümünden bize ulaşabilirsiniz.
NOT: Ek içerisindeki görsel anlatımı takip ederek başvurunuzu yapabilirsiniz.
Eğitim Yeri: “Skype programı üstünden verilecektir.”
Eğitim Tarihi: 20 Kasım 2025
Eğitim Başlama Saati: Eğitimden bir gün önce saat bilgisi ve eğitime nasıl katılacağınız ile ilgili kayıtlı mail adreslerinize bilgi maili gönderilecektir.
EĞİTİME KATILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGE:
-Başvuru ücreti makbuzu/dekontu
Ödeme Bilgileri:
Eğitim Ücreti: KDV dahil 10.944,00 TL dir.
Dekont Açıklaması: “PBM- ATP GENEL BİLG. EĞ. ÜCRETİ (AD-SOYAD)”
Ödeme Yöntemleri: sayfa ekinde bulunan “ ödeme işlemleri ” ekinde belirtildiği şekilde ödemenizi yapabilirsiniz, ödeme İşleminiz sona erdikten sonra dekontunuzu kaydetmeyi unutmayınız. Kaydettiğiniz ödeme dekontunu başvuru yaparken sisteme yüklemeniz gerekecektir
Ödeme yapılmayan başvurular reddedilecektir.
- Kurumumuz internet sitesi üzerinden (www.tse.org.tr) kredi kartı ile online ödeme
(“e-İşlemler” → “Mali İşlemler” sekmesinden ya da doğrudan https://maliisler.tse.org.tr adresinden),
- VakıfBank, Ziraat Bankası ve Halkbank’ın internet bankacılığı veya mobil uygulamaları üzerinden, “Kurumsal Tahsilat” menüsü aracılığıyla,
- Yukarıda belirtilen bankaların şubeleri aracılığıyla gişeden ödeme.
İLETİŞİM: Tülin ÇİÇEK APAYDIN
E-posta: tcicekapaydin@tse.org.tr
Telefon: +90 (312) 416 65 79
Dokümanlar: