BİTKİSEL ÜRETİMDE İYİ TARIM UYGULAMALARI KONTROLÖRÜ EĞİTİMİ

BİTKİSEL ÜRETİMDE İYİ TARIM UYGULAMALARI KONTROLÖRÜ EĞİTİMİ KONTENJANIMIZ BİTMİŞTİR

GÖSTERMİŞ OLDUĞUNUZ İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ

BİTKİSEL ÜRETİMDE İYİ TARIM UYGULAMALARI KONTROLÖRÜ EĞİTİMİ

(Uzaktan Eğitim Düzenlenecektir)

Uzaktan Eğitim Tarihi : 31 Ocak – 10 Şubat 2022

Sınav Tarihi: 14 Şubat 2022

Başvuru Alım Tarihi: 10 Ocak 2022  Pazartesi (saat 10:30)

  • Uzaktan Eğitim: 31 Ocak – 10 Şubat 2022 tarihleri arasında uzaktan eğitim (online) olacak şekilde düzenlenecektir.
  • Sınav: 14 Şubat 2022 saat: 09:30 da düzenlenecek olan sınav; TSE Merkez binası Ankara’da (aşağıda belirtilen adreste) düzenlenecektir
  • Sadece Eğitim uzaktan düzenlenecektir, Sınav için Sınav salonunda bulunulması gerekmektedir. (11,12,13 şubat 2021 tarihlerinde Eğitim düzenlenmeyecektir)

 

Eğitim başvuruları; “ http://basvuru.tse.org.tr/uye/ “ adresi üzerinden 10 Ocak 2022  saat 10:30 dan tarihinden itibaren alınmaya başlanacaktır. Başvurular yazılım aracılığı ile alınacak olup belirtilen süre içerisinde başvuru alımı yapılabilecektir. Belirtilen tarihten önce başvuru işlemleri kapalı durumda olacaktır.

Kontenjanımız 33 kişi ile sınırlıdır.

BAŞVURU EVRAKLARINI GÖRSEL ANLATIMA GÖRE YÜKLEYEN VE TARAFIMIZCA BAŞVURUSU UYGUN GÖRÜLEN İLK 33 KİŞİ EĞİTİME KATILABİLECEKTİR.

Başvuru işlemlerinin nasıl yapılacağı “ Görsel Anlatım.pdf “ ekinde detaylı bir şekilde gösterilmiştir.

Başvuru yapılırken Görsel Anlatımdaki adımlar takip edilmediği durumlarda başvuru eksik kalabilmekte ve başvuru geçersiz olabilmektedir, bu sebeple eksik yapılan başvurular kontenjan dışı kalacaktır. (Başvuru için Görsel anlatım eki sayfanın altında eklerde mevcuttur)

Başvuru yapımından önce; Görsel anlatım ekinde belirtildiği gibi adımları takip ederek “Diploma ve Dekont ekini taratılmış olarak sisteme yüklemeniz istenecektir. Bu ekleri daha önceden taratılmış olarak hazır bulundurmanız; Başvuru esnasında yaşanan yoğunluk sebebiyle başvuru işlemlerini kısa süre içerisinde bitirmenize yardımcı olacaktır.

Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra e-mail adresinize; Başvurunuzun onaylandığını belirtilen mail gelecektir, Başvuru işlemleri tamamlandıktan sonra herhangi bir form göndermenize gerek kalmamaktadır. Sınav yerini gösteren Kroki ek'te mevcuttur

  • Program 9 gün eğitim ve 1 gün sınav olmak üzere toplam 10 gündür
  • Sınav günü TSE yemekhanesinden ücretsiz faydalanabilirsiniz,
  • Eğitime ait tüm dokümanlar katılımcılara ücretsiz olarak mail aracılığı ile gönderilecektir.
  • Eğitim Kontejanımız 36 Kişiliktir

SINAV YERİ ADRESİ: Türk Standartları Enstitüsü Necatibey Cad. No:112 Bakanlıklar/ANKARA (Teknik Kurul Salonu ve Genel Kurul Salonu)

  • Başvuru Alım Tarihi: 10 Ocak 2022  -   saat:10:30
  • Uzaktan Eğitim Tarihi: 31 Ocak – 10 Şubat 2022 
  • Uzaktan Eğitimin Başlama Saati: 09:30
  • Sınav  Tarihi:  14 Şubat 2022 
  • Sınav Başlama Saati:  09:30

 

Öğrenim: Eğitim’e katılmak isteyen adayların Ziraat Mühendisi veya Gıda Mühendisi, bölümü mezunu olması gerekmektedir

 EĞİTİME KATILACAK ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER:

  1. Diploma taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir
  2. Eğitim ücreti banka dekontu taratılmış olarak sisteme yüklenmesi gerekmektedir

 

            EĞİTİM ÜCRETİ:  1.890,00 TL + %18 KDV = 2.230,20 TL

  • Alıcı: TÜRK STANDARDLARI ENSTİTÜSÜ 
  • Hesap No:  TSE Banka Hesabı,
  • Banka ismi: Vakıfbank
  • Banka Şube: Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı Ankara Bağlı Şube.
  • Şube Kodu: 884             
  • IBAN No: TR08 0001 5001 5800 7286 9957 88
  • Hesap No: 00158007286995788
  • Dekont Açıklaması:  “ PBM-İTÜ TARIM KONT. EĞ. ÜCRETİ (AD-SOYAD)  “

 

  • Eğer katılımcıların herhangi bir engel durumu varsa, enstitümüz tarafından önlemlerin alınması ve sınav ortam koşullarının sağlanması için katılımcıların başvuru sırasında program sorumlularına durumuyla ilgili bilgilendirmeyi yapması gerekmektedir. (e-mail, telefon vb.)

 

  • Eğitim’in açılabilmesi için yeterli kontenjan sayısına ulaşılamaması gibi durumlarda TSE tek taraflı olarak Eğitim tarihi ile ilgili değişim yapma yetkisine sahiptir. Bu gibi durumlarda mağduriyet yaşamamanız için ulaşım/konaklama iptali veya değişikliği kolaylığı bakımından bilet/rezervasyon işlemlerinizde önlem almanızı (esnek uçak bileti vb.) tavsiye ederiz.

 

  • Belgelendirme programı, başvuru, yeniden belgelendirme ve belge geçiş ile ilgili şartları, belgelendirmenin kapsamı, değerlendirme proseslerin yürütülmesi, başvuru sahibinin hakları ve belgelendirilmiş kişilerin görevleri ile ilgili olarak başvuruda bulunun kişiler görevlendirilmiş personelle aşağıda verilmiş olan iletişim adreslerinden öğrenebilirler.

 

  • Eğitim başvurusu tamamlanan katılımcılarımız Eğitim başlamadan; talepleri doğrultusunda ücret iadesi isteyebilirler, Eğitim başladıktan sonra; (Eğitime 1 gün dahil) katılım olması durumunda, Eğitim için yatırılan ücret iade edilemez sadece Sınav ve Belge ücreti iade edilmektedir

 

  • Eğitim için başvurup; kontenjan dışında kalan katılımcılarımızın ücretleri; (istekleri doğrultusunda) ücret iadeleri yapılmaktadır, ücret iadesi için dilekçe doldurulup TSE Personel Belgelendirme Müdürlüğü’ne posta ile gönderilmesi gerekmektedir, dilekçeniz işleme konulduktan 1,2 hafta içerisinde iade işlemleri tamamlanıp ücretiniz hesabınıza aktarılır (bu dilekçe şablonu istenildiğinde program sorumlusu tarafından gönderilmektedir)

 

  • Eğitim, Sınav ve Belgelendirme için başvuru yapan tüm katılımcılarımız; Duyuru sayfasında yazmakta olan tüm durumları kabul etmiş sayılmaktadırlar.

 

 

 

 

Uzaktan Eğitim için:

 

  1. Tarafınıza Gelen mail içeriğinde Eğitime giriş daveti bulunacaktır. Bu sebeple mail adresinizden giriş yapmanız gerekmektedir.

 

  1. Uzaktan Eğitim için Başvurusu tamamlanan katılımcılara Eğitimden önce Eğitim davet maili gelecektir. Bu davet mail açıldığında Uzaktan Eğitime giriş yapılabilir.  

 

  1. Uzaktan Eğitim için Mobile Uygulamalarda (Telefon/Tablet) Eğitim, verimli çalışmaması sebebiyle Masaüstü Bilgisayar/Laptop/Notebook kullanımı önerilmektedir.

 

  1. Sayfa altında “Uzaktan Eğitim Görsel Anlatımı” eki bulunmaktadır, Bu ek, adım adım izlenerek Başvuru yaparken; başvurunun nasıl yapılacağı ayrıntılı bir şekilde gösterilmektedir.

 

  1. Uzaktan Eğitime Katılım olmaması durumunda, Başvuru yapılmış olsa bile Eğitime katılım olmaması sebebiyle Belge Düzenlenmeyecektir.

 

  1. Eğitimde kullanılacak Sunumlar; başvuruda bulunan katılımcılara mail adresleri üzerinden gönderilecektir.

 

 

 

  • İLETİŞİM:  Serpil ÖZDOĞAN 
  • Tel    :  (0312) 416 65 79
  • E-posta:  sdinc@tse.org.tr

 

 

 


Dökümanlar (1)

Bu İçeriği Paylaş : Facebook'da Twitter'da
Eski Siteye Dön