22-23-24 Şubat ve 4-5 Mart 2021 tarihlerinde Sızma Testi Uzmanı Sınavları düzenlenecektir

Pandemi ülkemizde göründüğünden itibaren düzenlenemeyen Beyaz Şapkalı Hacker – Sızma Testi Uzmanı sınavlarımız gerekli önlemler alınarak düzenlenmeye devam edecektir. Çalışmaları devam etmekte olan uzaktan online sınav sistemi devreye alınana kadar yüz yüze sınavlar pandeminin gidişatına göre belli haftalarda devamlı olarak yapılacaktır.

Başvuru sırasına göre ödemesini yapan kişiler sınavlara girebilecektir. Başvuru yapıldıktan sonra kontenjan durumuna göre tam sınav tarihiniz ayrıca bildirilecektir.

Sınavlar TSE Ankara Merkez Kampüste gerçekleştirilecek olup sınav yerine geldiğinizde HES kodu sorgulaması yapılacaktır. (Necatibey Cad. No:112 Bakanlıklar Çankaya ANKARA)

Sınav için gerekli ekipman TSE tarafından sağlanacağı için katılımcıların dışarıdan herhangi birşey (laptop, flash disk, mouse, klavye, kulaklık vb.) getirmesi yasaktır!

Sınavlar, "Ağ ve Sistem Altyapısı" ve "Web Uygulamalası ve Veritabanları" olmak üzere iki alanda yapılmakta ve bu iki alan için teorik ve uygulamalı sınav aşamaları düzenlenmektedir. Her alanın sınav ücretleri ayrı alınmaktadır.

Katılımcılar istediği alandaki veya iki alandaki sınava da girebilmektedir. Ancak bu katılımcı aynı gün iki alandaki sınava giremez.

Sınav günü öncelikle adaya 1 saatlik teorik sınav (25 soru çoktan seçmeli) yapılacak olup ardından aynı alanda 4 saatlik Uygulamalı Sınav yapılacaktır.

Teorik sınavda çoktan seçmeli sorular sorulmaktadır. Uygulamalı sınavda ise verilen senaryolar dahilinde size verilecek olan sızma testi raporunun doldurulması beklenmektedir.

Sınav Tarihleri: 22 - 23 - 24 Şubat 2021 ve 4 - 5 Mart 2021 (Sonraki haftaların sınav tarihleri ayrıca duyurulacaktır.)

Son Başvuru Tarihi: 19 Şubat 2021 saat 17.00

Sınav Saati: 12.00 – 13.00 Teorik Sınav (1 saat)

                   : 13.00 – 17.00 Uygulamalı Sınav (4 saat)

ÜCRETLER

Sınav ve sertifika ücretlerimiz kişi başı;
Teorik + Uygulamalı Sınav : 1250 + 1250TL = 2500 TL +  % 18 KDV
Sertifika ücreti : 830 TL + % 18 KDV
Başvuru ve Doküman İnceleme Ücreti : 500 TL + %18 KDV olmak üzere toplam tutar KDV dahil 4519,4 TL'dir.


Hem eğitime hem de sınava girecek kişilerden Başvuru ve Doküman İnceleme Ücreti 1 kere alınır.

Sınavda hedeflenen sonuca ulaşılamaması durumunda sertifika talep edilmez ise faturaya 830 TL + KDV olan sertifika ücreti dahil edilmez.

Not: Fatura işlemleri için cari kart formunun doldurulup ferhati@tse.org.tr'ye gönderilmesi gerekmektedir.

Sınava girmek için eğitim almak şartı yoktur. Eğitim almadan sınava girebilirsiniz. 

Sınava katılacak adayların online  başvuru sistemimiz olan basvuru.tse.org.tr adresi üzerinden kayıt yaptırması gerekmektedir. Başvuru işlemleri hakkında detaylı bilgiler sayfanın altında bulunan Sınav Başvuru Adımları dokümanında yazmaktadır.

basvuru.tse.org.tr adresinden kullanıcı hesabı açtıktan sonra başvuru için anasayfada soldaki menülerden YENİ BAŞVURU YAP > Eğitim - Sınav İşlemleri > Eğitim Sınav Başvurusu Bireysel kısmına tıklamanız ve açılan yeni sayfadan;

Hizmet: SIZMA TESTİ UZMANI SINAVLARI

Başvuru Tipi: İlk Belgelendirme

Sınav: AĞ VE SİSTEM ALTYAPISI SINAVI yada WEB UYGULAMASI VE VERİTABANLARI

Vasıflandırma Adı: Uzmanlık Sertifikası

Belge Türü: Uzmanlık Sertifikası TSE

seçildikten sonra Hizmet Listesi Getir'e tıklanır. İş yeri bilgileri ve fatura bilgileri girildikten sonra ileri tuşuna basılır ve yeni açılan sayfadan evrak bilgileri kısmında zorunlu yüklenmesi gereken evraklar sisteme yüklenir. Taahhütname Kabul kısmında "Taahhütname Onay Metni" onaylanır. Son adımda "Ödemeyi şimdi yap" butonu hayır olarak seçilir ve imza kısmında eğer e-imzanız yok ise e-imzasız seçeneği seçilip başvur butonuna basılarak başvuru adımı tamamlanır. Gerekli onaylar verildikten sonra size sistem üzerinden otomatik bilgilendirme maili gönderilecektir. Onay verilen başvurular ödeme aşamasına geçer. Sınav ödemesi yaptığınız dekontu sisteme yüklemeniz gerekmektedir.

Başvurunuzun durumunu ve ödeme bilgisi için gerekli bilgilere ulaşacağınız yer basvuru.tse.org.tr adresindeki solda bulunan "Başvurularım" tıklamanız ve açılan sayfadan "Başvurularıma" tıkladığınızda başvurunuzun durumunu, "Üzerimdeki İşler" kısmındaki görev aça tıklamanız durumunda ise onay verilen başvurunuzun ödemesini sisteme yükleyebilirsiniz.

Sertifika seviyeleri hakkında bilgiler için tıklayınız.

Başvuru ile ilgili sorularınız için ferhati@tse.org.tr adresine mail gönderebilirsiniz.


Dökümanlar (2)

Bu İçeriği Paylaş : Facebook'da Twitter'da
Eski Siteye Dön