DURUM TESPİT BELGESİ HAKKINDA

24.10.2013 tarih ve 28801 sayılı resmi gazete yayınlanan TEHLİKELİ MADDELERİN KARAYOLUYLA TAŞINMASI HAKKINDA YÖNETMELİK

GEÇİCİ MADDE 1 – (Değişik:RG-27/8/2014-29101)’ e göre

(1) (Değişik fıkra:RG-31/12/2015-29579) Tehlikeli maddelerin yurt içindeki taşınmasında kullanılan ve bu Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihte trafik siciline tescilli ve Taşıt Uygunluk Belgesi/ADR Uygunluk Belgesi bulunmayan tüm taşıt sahipleri; taşıtın ADR’ye uygunluğunu değerlendirmek üzere Bakanlığın yetkilendirdiği kurum/kuruluşlara 1/7/2016 tarihine kadar başvuruda bulunarak araçlarına Taşıt Durum Tespit Belgesini almak zorundadırlar.

Başvuru sonrası belge hemen teslim edileceğinden dolayı inceleme öncesi Toplam 150 TL’nin(KDV Dâhil)

VAKIFBANK:KALKINMA BAKANLIĞI BAĞLI ŞUBE KODU:884

IBAN: TR 0800 0150 0158 0072 8699 5788 nolu TSE hesabına her bir araç için ayrı ayrı olacak şekilde yatırılması gerekmektedir.

Konu ile alakalı olarak iş ve işlemlerin hızlı bir şekilde ilerlemesi için paranın banka hesabına yatırılması ve ilgili dekontun (Dekont üstünde şase veya plaka no belirtilmelidir) inceleme esnasında uzman personele elden teslim edilmesi gerekmektedir.

Ayrıca ücret ödemesi inceleme esnasında kredi/banka kartlarından pos ile de çekilebilmektedir. Nakit ödeme alınamamaktadır.

Durum Tespit Belgesi ile ilgili konular için Semra YURTSEVER ve Burcu ŞEN ile irtibata geçebilirsiniz.
 
e-posta: ie_bsen@tse.org.tr
e-posta: sbas@tse.org.tr
 

 

Bu İçeriği Paylaş : Facebook'da Twitter'da
Eski Siteye Dön